facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Status Permohonan BR1M Lulus Tapi Duit Tidak Masuk? Baca Ini Dulu.!!

loading...
Siapa sangka seorang pelayan restoran wanita mendapat durian runtuh sebanyak rm300k hanya kerana belanja minum 2 abang bomba yg kebetulan makan di kedai tempat di bekerja. Allah Allah Allah. Nak tau ceritanya jom baca... Ramai yg tak sangka. Kongsikan pada yg lain.


Tetapi malang sekali ada pemohon yang tidak dapat lagi wang BR1M walaupun status permohonan dinyatakan “LULUS”.

Jangan salah faham dengan tarikh tersebut sekiranya wang BR1M anda belum masuk ke dalam akaun bank anda kerana bermula 18 Februari 2017, proses baucer penerima yang menerima akan dilakukan terlebih dahulu.

Manakala penerima yang menggunakan pembayaran melalui akaun bank masing-masing akan mendapat bayaran fasa pertama mereka bermula 22 Februari 2017 ini.

Namun begitu, info yang kami perolehi ada juga setengah individu penerima BR1M 2017 ini telah dibayar melalui akaun bank mereka.

Yang sahih, penerima tersebut menggunakan akaun Bank Simpanan Nasional (BSN) dan penerima daripada bank lain kami tidak pasti.

Kepada penerima Bantuan Rakyat 1 Malaysia 2017 (BR1M 2017) yang menggunakan akaun Bank Simpanan Nasional (BSN), bolehlah menyemak akaun masing-masing ya!

Kepada penerima yang menggunakan bank Maybank, Bank Islam, CIMB, RHB dan lain-lain diharap bersabar kerana duit BRIM anda belum lagi dimasukkan ke dalam akaun anda.


loading...

1 Response to "Status Permohonan BR1M Lulus Tapi Duit Tidak Masuk? Baca Ini Dulu.!!"

  1. Mohon dimaafkan sebelumnya....!! terpaksa sy ngeposting disini karna sy sudah mengalami skrg bagaimn rasanya tinggal di perantauan jd TKW. Anak dan suami di tinggal di kampung. Sy dulu 4 tahun 5 bulan tinggal di Taichung Taiwan.. hanya jeritan batin dan tetes air mata selalu menharap. tp tdk ada hasilnya sm sekali. Cuman gali lobang tutup lobang trus. dulu.. pengen pulang ke indo gaji tidak seberapa. Tetapi namanya juga rejeki itu tidak ada yg tau. Yg penting kita betul-betul yakin dan percaya Pasti ada jlan keluarnya. Halal tidaknya hanya tuhanlah yg menentukan. Kebetulan waktu itu sy istirahat di kamar buka facebook dapt nmor telpon Mbah Suroto di halaman tki sukses. setelah sy baca ternyata beliau murid Eyang Guru Jugo dari gunung kawi. dengan adanya Pesugihan Dana Ghaib ini dan Pesugihan Anka ghaib/Togel 2D sampai 6D pilihan..., sy memilih jalan Pesugihan Dana Ghaib saja karna tidak ada tumbal menumbal. alhamdulillah ternyata benar2 terbukti hasil nya dari Mbah. skrg sy bsa buka usaha kecil-kecilan di rumah.. ya allah terima kasih rejekimu ini yg enkau berikan. Mungkin ada teman pengen merubah nasib nya seperti sy. ini nomr nya Mbah Suroto +6282291277145 karna tidak ada salahnya kita berbagi. sy sudah merasakan manis pahitnya tinggal di perantauan. Trmksh

    ReplyDelete