facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

Penyokong Fanatik Bola Kelantan Bengang Dengan Jersi Baru Pasukan Kesayangan Mereka. Apa Punca Mengamuk Sakan Tu. Marah Benar Nampaknya

loading...




Reka bentuk jersi ‘ajaib’ PQPTRW dikritik penyokong

Jersi pasukan bola sepak Kelantan dilancarkan petang Khamis. Dengan pelbagai cerita yang dikaitkan dengan pasukan itu, tidak hairanlah pelbagai reaksi dapat dilihat di media sosial.

Penasihat Kehormat Persatuan Bola Sepak Kelantan (KAFA), Datuk Seri Dr Hasmiza Othman pada Rabu mengumumkan jersi keluaran syarikatnya dengan jenama DSV (Datuk Seri Vida) itu memiliki fungsi memutihkan kulit di samping mampu menguruskan badan.

Namun apa yang lebih mendapat perhatian adalah corak jersi yang disifatkan agak berserabut.



Netizen, khususnya penyokong Kelantan, mengkritik cara susunan logo dan stiker syarikat penaja yang terlalu sarat.

Lambang penaja utama, Qu Puteh juga dikatakan terlalu besar.

Malah tidak kurang juga yang menyindir jersi tersebut bagaikan papan iklan untuk penajaan.




Namun di sebalik kritikan, ramai juga yang tidak kisah dan berpendapat, reka bentuk jersi bukan penentu kecemerlangan sesebuah pasukan.


















Jersi dengan warna asas merah jambu, merah, putih dan biru itu dikeluarkan dalam tiga edisi; Supra Player, Mantera dan Millenia yang berharga dalam lingkungan RM68 sehingga RM168.
loading...

0 Response to "Penyokong Fanatik Bola Kelantan Bengang Dengan Jersi Baru Pasukan Kesayangan Mereka. Apa Punca Mengamuk Sakan Tu. Marah Benar Nampaknya"

Post a Comment