facebook KLIK PANGKAH 2 KALI UNTUK TUTUP Button Close

GEMPAR..!!! Lihat Apa Yang Di Temui Oleh Doktor Di Dalam Perut Lelaki Ini Setelah Di Bedah...!!! Memang Mengerikan..!!! (12 Gambar)

loading...

Se0rang lelaki kulit hitam berusaha menyembunyikan k0kain untuk mengaburi petugas dengan cara menelannya. K0kain di bungkus dengan pembungkus khas menyerupai kapsul agar mudah di telan, lelaki ini menelan lebih dari 1 kg dadah kedalam perutnya. Namun perbuatannya tidak berhasil dan menyebabkan nyawanya melayang kerana salah satu bahan yang mengandungi dadah tersebut pecah di dalam perut hingga menyebabkannya 0ver d0s yang menyebabkan dia maut.

Peristiwa tragis tersebut terjadi ketika dia membawa bahan terlarang ini ke suatu tempat dengan menaiki sebuah pesawat k0mersial.  Para anak kapal dan penumpang pun dikatakan terkejut atas kejadian yang menimpanya.

Setibanya di destinasi lapangan terbang ,mangsa dikejarkan ke h0spital. Hasilnya cukup mengejutkan ternyata di dalam perutnya tersimpan k0kain dalam jumlah banyak. Pasukan d0kt0r pun melakukan pembedahan untuk mengeluarkan benda haram tersebut. Hasilnya cukup mengejutkan, di dalam perutnya di temukan lebih dari 1kg k0kain.

Berikut ini gambar pr0ses pengeluaran k0kain dari perut mangsa.












loading...

0 Response to "GEMPAR..!!! Lihat Apa Yang Di Temui Oleh Doktor Di Dalam Perut Lelaki Ini Setelah Di Bedah...!!! Memang Mengerikan..!!! (12 Gambar)"

Post a Comment